Life is Strange Xbox 360
- Producent: DONTNOD Entertainment
- Wydawca: Square Enix
Life is Strange (Xbox 360) - to niekonwencjonalna produkcja francuskiego studia deweloperskiego DONTNOD Entertainment, znanego graczom z niezbyt przychylnie ocenionej przez branżę elektronicznej rozrywki debiutanckiej gry zespołu - Remember Me. Aktualny tytuł przygotowany został nie tylko na konsole poprzedniej i obecnej, ósmej już generacji, ale również na komputery klasy PC.
Wydawcą gry Life is Strange jest firma Square Enix - oprócz konsoli Xbox 360 tytuł ten zadebiutował również na Xbox One, PS3, PS4 oraz komputerach klasy PC.
Fabuła
Scenariusz Life is Strange osadzony został w Arcadia Bay - fikcyjnym mieście w stanie Oregon na terenie Stanów Zjednoczonych. Po pięciu latach nieobecności do tego spokojnego na pierwszy rzut oka miasteczka powraca Max Caulfield. Odnawiając relacje z dawną przyjaciółką, Chloe, dziewczyny próbują odkryć niechlubną prawdą kryjącą się za zaginięciem jej wspólnej koleżanki ze studiów - Rachel Amber.
Rozgrywka
Life is Strange, w wersji na konsolę Xbox 360, to w dużym stopniu gra przygodowa, w której najważniejszy wedle twórców jest scenariusz i idąca za nim historia - to opowieść, w której każdy wybór ma swoje konsekwencje i odgrywa istotną rolę pod względem przebiegu przyszłych wydarzeń. Ale historia Max niesie za sobą pewną niespodziankę - dziewczyna ma niezwykłą zdolność cofania się w czasie. Czy umiejętność ta wystarczy, aby poznać prawdę związaną z zaginięciem Rachel i zmienić bieg historii?
Life is Strange to opowieść, która podzielona została na pięć epizodów (zabieg doskonale znany fanom gier przygodowych spod szyldu studia deweloperskiego Telltale Games). Każdy z epizodów, które publikowane w przypadku PlayStation 4 będą w ramach usługi PlayStation Store jest ze sobą ściśle powiązany pod względem fabularnym.
Premiera
Nazwa Epizodu | Scenariusz | Data Premiery |
---|---|---|
Episode 1: Chrysalis | Christian Divine, Jean-Luc Cano | 30 Stycznia 2015 roku |
Episode 2: Out of Time | Christian Divine, Jean-Luc Cano | 24 Marca 2015 roku |
Episode 3: Chaos Theory | Maj 2015 roku | |
Episode 4: Dark Room | ||
Episode 5: Polarized |
Deweloperzy

Jean-Max Moris
Jean-Max Moris - dyrektor kreatywny pracujący dla francuskiego studia deweloperskiego DONTNOD Entertainment. Debiutanckim projektem Jeana na stanowisku dyrektora kreatywnego był pierwszy projekt autorstwa DONTNOD - gra Remember Me, przy której piastował również rolę głównego reżysera. Mimo,...
Forum Dyskusyjne
Brak wątków na forum.