Generalnie czynne mamy zawsze. Rejestracja

DmC: Devil May Cry Xbox 360

Ocena gry: - / 10 - Głosów: 0

  • DmC: Devil May Cry (Xbox 360) - Screenshot #1
  • DmC: Devil May Cry (Xbox 360) - Screenshot #2
  • DmC: Devil May Cry (Xbox 360) - Screenshot #3
  • DmC: Devil May Cry (Xbox 360) - Screenshot #4
  • DmC: Devil May Cry (Xbox 360) - Screenshot #5
  • DmC: Devil May Cry (Xbox 360) - Screenshot #6
  • DmC: Devil May Cry (Xbox 360) - Screenshot #7
  • DmC: Devil May Cry (Xbox 360) - Screenshot #8
  • DmC: Devil May Cry (Xbox 360) - Screenshot #9
  • DmC: Devil May Cry (Xbox 360) - Screenshot #10

DmC: Devil May Cry (Xbox 360) - przygodowa gra akcji utrzymana w konwencji hack'n'slash, piąta odsłona niezwykle popularnej serii Devil May Cry oraz część, która służyła w cyklu, jako całkowity reboot marki. Zapowiedziana pierwotnie we wrześniu 2010 roku na konferencji Tokyo Game Show, gra stworzona przez studio deweloperskie Ninja Theory (autorzy takich produkcji, jak Heavenly Sword, czy też Hellblade: Senua's Sacrifice) z myślą o konsolach PS3 i Xbox 360.

Tytuł przygotowany został również dla posiadaczy komputerów PC - konwersją na tę platformę zajęło się japońskie studio QLOC (Dragon's Dogma: Dark Arisen), będące wewnętrznym zespołem deweloperskim koncernu Capcom (piastującego w przypadku tej gry rolę wydawcy).

Data premiery gry w wersji na konsolę Xbox 360 wyznaczona została na 15 stycznia 2013 roku.

DmC: Devil May Cry koncentruje się na młodym, będącym na początku swojej drogi mężczyźnie, Dante (Nefilim - pół anioł, pół demon), któremu towarzyszy brat, Virgil, w misji mającej na celu zabicie Mundusa, Króla Demonów, jaki nie tylko zabił ich matkę, ale skazał ich ojca na wygnanie i wieczne potępienie. Gracze w trakcie rozgrywki wykorzystują nie tylko miecz Rebellion, ale i bronie będące swoistą sygnaturą serii Devil May Cry - Ebony oraz Ivory.

DmC: Devil May Cry i tym samym odświeżenie całej serii to pomysł koncernu Capcom, który wybrał właśnie studio deweloperskie Ninja Theory do przygotowania odświeżonej wersji - asystując na każdym etapie produkcji, walcząc o to, by mechanika rozgrywki nawiązywała do sentymentu serii, ale była też zdecydowanie różna od tego, co na przestrzeni lat wypracowały cztery wcześniejsze odsłony cyklu. Pierwsze reakcje branży elektronicznej rozrywki na prezentację gry były ogromnie negatywne - co głównie związane było z całkowitą zmianą wizerunku głównego bohatera.

Koniec końców gra jednak otrzymała pozytywne noty od recenzentów, którzy chwalili mechanikę rozgrywki, kierunek artystyczny, scenariusz oraz, nomen omen, wygląd głównego bohatera. Początkowo gra nie sprzedawała się zbyt dobrze, koncern Capcom ogłosił jednak, że firma jest usatysfakcjonowana finalnymi wynikami sprzedaży tego tytułu.

Deweloperzy

Alessandro Taini

Alessandro Taini

Alessandro Taini - zamieszkały w Londynie, artysta koncepcyjny, ilustrator i przez ponad dwanaście lat (2003 - wrzesień 2015) współpracownik i finalnie dyrektor kreatywny brytyjskiego studia deweloperskiego [[dev/Ninja Theory]].

Alessandro Taini to człowiek nie tylko...

Forum Dyskusyjne

Brak wątków na forum.

DmC: Devil May Cry - okładka
  • 16+
  • Przekleństwa
  • Sex
  • Przemoc
Strony Internetowe / Kosmetolog Chodzież
DmC: Devil May Cry | Xbox 360 - Data Premiery
PL
UK 2013-01-15
US 2013-01-15