Generalnie czynne mamy zawsze. Rejestracja

Call of Duty: Infinite Warfare PS4

Ocena gry: 9 / 10 - Głosów: 1

  • Call of Duty: Infinite Warfare (PS4) - Screenshot #1
  • Call of Duty: Infinite Warfare (PS4) - Screenshot #2
  • Call of Duty: Infinite Warfare (PS4) - Screenshot #3
  • Call of Duty: Infinite Warfare (PS4) - Screenshot #4
  • Call of Duty: Infinite Warfare (PS4) - Screenshot #5
  • Call of Duty: Infinite Warfare (PS4) - Screenshot #6
  • Call of Duty: Infinite Warfare (PS4) - Screenshot #7
  • Call of Duty: Infinite Warfare (PS4) - Screenshot #8
  • Call of Duty: Infinite Warfare (PS4) - Screenshot #9
  • Call of Duty: Infinite Warfare (PS4) - Screenshot #10
  • Call of Duty: Infinite Warfare (PS4) - Screenshot #11
  • Call of Duty: Infinite Warfare (PS4) - Screenshot #12

Call of Duty: Infinite Warfare - kolejna odsłona jednej z najpopularniejszych, a na pewno najlepiej sprzedających się serii strzelanin - Call of Duty. Aktualna część cyklu przygotowana została przez zespół deweloperów ze studia Infinity Ward, którzy na swoim koncie mają miedzy innymi prace nad Call of Duty: Ghosts oraz trylogią Modern Warfare.

Po raz pierwszy gra Call of Duty: Infinite Warfare, w formie zwiastuna promocyjnego, zaprezentowana została 3 maja 2016 roku.

Fabuła

Scenariusz Call of Duty: Infinite Warfare umiejscowiony został w odległej przyszłości - po tym, jak naturalne surowce ziemskie zostały całkowicie wyeksploatowane ze względu na wzrost populacji oraz rozwój przemysłu, państwa zjednoczyły siły zakładając UNSA (United Nations Space Alliance) - polityczną organizację nadzorującą sprawy związane z handlem, podróżami, własnością ziemską oraz wszystkim, co związane z kolonizacją nowych, bogatych w surowce planet w układzie słonecznym.

Mieszkańcy Ziemi byli całkowicie zależni oraz kolonii ziemskich założonych na bogatych w minerały planetach i asteroidach. Wartość tych kolonii od zawsze interesowała militarnych radykałów, którzy szukali sposobu na ich przejęcie, co postawiłoby ludzkość mieszkającą na Ziemi w ogromnie niebezpiecznej sytuacji. Organizacja UNSA próbując temu zapobiec utworzyła SATO (Solar Associated Treaty Organization) - skoordynowaną strukturę zbrojną, która broni Ziemi oraz własności UNSA.

Jednakże krótko przed wydarzeniami przedstawionymi w Call of Duty: Infinite Warfare formuje się nowa wroga frakcja, znana jako SDF (Settlement Defense Front) - jednostka złożona z powstańców, którzy odłączyli się od UNSA w trakcie wojny secesyjnej. Kolejne lata wiążą się z sytuacją dość patową w całym układzie słonecznym - relacje pomiędzy SDF, a UNSA zaczęły się pogarszać na tyle, że cały układ słoneczny był na skraju wojny, do której prędzej czy później musiało dojść. Nie było więc zaskoczeniem, że to Settlement Defense Front wypowiedział UNSA wojnę niespodziewanie atakując Genewę, osłabiając tym samym siły SATO na Ziemi. To był jednak dopiero początek znacznie większego pod względem skali konfliktu.

Mechanika Rozgrywki

Sekcja zostanie uzupełniona niebawem.

Multiplayer Beta

Beta testy trybu multiplayer w Call of Duty: Infinite Warfare dostępne są dla wszystkich graczy, którzy złożyli zamówienia przedpremierowe. Studio Infinity Ward potwierdziło, że platforma PC zostaje włączona z beta testów, a te zostaną przeprowadzona na konsolach PlayStation 4 oraz Xbox One. Start beta testów trybu multiplayer w przypadku konsoli PlayStation 4 został zaplanowany na 14 października 2016 roku.

W beta testach Call of Duty: Infinite Warfare dostępne będą tryby Uplink, Team Deathmatch oraz Free-for-all.

Multiplayer

Tryb multiplayer w Call of Duty: Infinite Warfare pozwala graczom na dostosowanie właściwego stylu gry w sposób o wiele bardziej zaawansowany, niż w poprzednich odsłonach serii Call of Duty - wraz z niezwykle szybką mechaniką rozgrywki, z której znana jest wspomniana seria, nowa odsłona daje graczom możliwość optymalizacji broni i ekwipunku w taki sposób, by bardziej dostosować się do indywidualnego stylu rozgrywki każdego z graczy.

Nowością w tej odsłonie cyklu są Combat Rigs - zaawansowany technicznie ekwipunek i unikalne prototypy broni zapewniając mechanikę, w której wszystko koncentruje się na odpowiedniej personalizacji stylu zabawy.

Szeroki wachlarz modernizacji oraz płynny system ruchu znany z Call of Duty: Black Ops III i rozwinięty od czasu premiery ostatniej odsłony tworzy finalnie rozgrywkę, która opiera się na dynamicznych starciach, w których liczy się każda sekunda.

Combat Rig

Combat Rigs (wyposażenie/systemy bojowe) można bezpośrednio porównać do pre-definiowanych klas składających się z odpowiednich zestawów broni i umiejętności. Twórcy przygotowali sześć całkowicie odmiennych zestawów przedstawianych w grze, jako taktyczne kombinezony bojowe noszone przez graczy w trakcie pojedynków multiplayer.

Każdy z zaprezentowanych w grze Combat Rigs pozwala graczom na wybranie innego ładunku (Payload) oraz cechy (Trait). Pierwsza opcja koncentruje się na potężnym uzbrojeniu lub unikalnej umiejętności, druga natomiast to trwałe lub też czasowe umiejętności, które w tym drugim przypadku odnawiają się co kilkanaście sekund. Każdy z graczy dostosowując swój kombinezon i tym samym Combat Rig może wybrać jeden ładunek i jedną dodatkową cechę - tworząc tym samym unikalny zestaw wyposażenia i umiejętności dostosowany pod żądany styl rozgrywki.

Podobnie, jak miało to miejsce w przypadku Call of Duty: Black Ops III - kolejne Combat Rigs zostają odblokowane w momencie, gdy gracz osiągnie odpowiedni poziom doświadczenia w rozgrywkach multiplayer.

Rodzaje wyposażeń bojowych (Combat Rigs)

Warfighter


CoD: IW Combat Rig - WarfighterPodstawowy i jeden z najbardziej uniwersalnych zestawów, zaprojektowany do agresywnego stylu walki prowadzonej na średnim dystansie. Wybierany przez graczy, którzy chcą wesprzeć drużynę poprzez szybkie zabijanie przeciwników, wykonywanie zadań oraz ofensywny styl gry.

  • Ładunek (Payload)
    • Claw - szerokokątna broń umożliwiająca wystrzeliwanie pocisków nie tylko po linii prostej, zaprojektowana, by neutralizować również cele znajdujące się w rogach danego obszaru.
    • Combat Focus - przez określoną ilość czasu gracz dostaje podwójną wartość zabójstw potrzebnych do wypełnienia konkretnego scorestreak.
    • Overdrive - tymczasowe zwiększenie prędkości gracza.
  • Cechy (Traits)
    • Ping - zabójstwa i asysty aktywują sonar w miejscu śmierci przeciwnika, który zaznacza znajdujące się w jego pobliżu wrogie jednostki. Każde zabójstwo zaznaczonego w ten sposób przeciwnika jest dodatkowo punktowane
    • Persistence - scorestreak nie resetuje się po śmierci gracza, ale wymaga większej ilości zabójstw do aktywacji. Tylko jeden z każdych scorestreak może zostać wykorzystany w trakcie danego meczu
    • Resupply

Merc


CoD: IW Combat Rig - MercWyposażenie koncentrujące się przede wszystkim na obronie oraz ogniu zaporowym - dobry wybór dla graczy defensywnych, którzy uwielbiają duże bronie, niosące za sobą ogromne obrażenia, dzięki którym możliwa jest szybka likwidacja napierających jednostek.

  • Ładunek (Payload)
    • Steel Dragon - broń ciężka wsparta systemem pozwalającym na namierzanie i likwidację kilku przeciwników jednocześnie.
    • Bull Charge - potężna tarcza chroniąca nie tylko przez naporem pocisków, ale umożliwiająca również szybką likwidację przeciwników stojących graczowi na drodze.
    • Reactive Armour - specjalna zbroja niszcząca pociski mniejszego kalibru, którymi trafiany zostaje gracz.
  • Cechy (Traits)
    • Man-At-Arms - umożliwia noszenie cięższego sprzętu bez wpływu na mobilność jednostki gracza
    • Infusion - umożliwia szybszą regenerację zdrowia po otrzymaniu obrażeń
    • Shockwave - silny atak z powietrza niszczący znajdujące się w najbliższym otoczeniu jednostki wroga

FTL


CoD: IW Combat Rig - FTLPrototypowe wyposażenie bojowe, korzystające z najnowszych osiągnięć technologicznych, by zapewnić graczom przewagę w walce - to najlepszy wybór dla agresywnych graczy, którzy cenią sobie walkę bezpośrednią (na krótkim dystansie).

  • Ładunek (Payload)
    • Eraser - kompaktowa, energetyczna broń ręczna, która po trafieniu dezintegruje przeciwną jednostkę.
    • FTL Jump - dopalacz ruchu, który przenosi błyskawicznie gracza kilkanaście metrów przód.
    • Phase Shift - przenosi gracza w inny wymiar, dzięki czemu unika on obrażeń. Przeciwnik znajdujący się w zasięgu działania nadal jednak może atakować gracza.
  • Cechy (Traits)
    • Power Slide - udoskonalona wersja wślizgu (poprawiona odległość, szybkość) z dodaną możliwością celowania w trakcie jego trwania.
    • Supercharge -
    • Perception - gracz otrzymuje powiadomienia w interfejsie HUD w momencie, gdy przeciwnik zwrócony jest w jego stronę.

Stryker


CoD: IW Combat Rig - StrykerWyposażony w sprzęt służący wsparciu drużyny oraz wywierający nacisk na graczy przeciwnej drużyny. Skierowany przede wszystkim do graczy lubiących taktyczną, w pełni drużynową współpracę na polu walki.

  • Ładunek (Payload)
    • Gravity Vortex Gun - prototypowa wyrzutnia, wystrzeliwująca wolno poruszające się pociski, które zakrzywiają grawitację, wciągając i raniąc przeciwników.
    • Micro Turret - kompaktowa, autonomiczna wieżyczka, którą można rozstawić praktycznie na każdej powierzchni.
    • Centurion - niszczy pociski wroga zapewniając gracz potężną, elektromagnetyczną osłonę.
  • Cechy (Traits)
    • Trophy Drone - niszczy jeden, zbliżający się do gracza granat, po czym ładuje się przed kolejnym wykorzystaniem.
    • Relay - rozstawiony na ziemi informuje gracza, gdy przeciwnicy są w zasięgu wzroku.
    • Hardened - sprawia, że umieszczony na ziemi ekwipunek lub też drony mają o wiele większy poziom punktów życia i mogą być aktywne nawet po śmierci gracza.

Phantom


CoD: IW Combat Rig - PhantomWyposażenie bojowe stworzone przede wszystkim do walki na dystans - idealne dla graczy, którzy często korzystają z karabinów snajperskich.

  • Ładunek (Payload)
    • Ballista EM3 - niezwykle celna wyrzutnia pocisków elektromagnetycznych o zwiększonej penetracji - nie tylko natychmiastowo uśmierca przeciwnika, ale siła rażenia przygwożdża go dodatkowo do znajdującej się za nim ściany.
    • Pulsar - zaawansowany sensor EM zdolny wizualizować pozycje wrogich jednostek.
    • Active Camo - sprawia, że postać gracza jest niemal niewidoczna.
  • Cechy (Traits)
    • Marked Target - po trafieniu przeciwnik zostaje oznaczony i jest widoczny dla członków naszej drużyny. Dodatkowo przez pięć sekund nie odnawia mu się poziom zdrowia. Jeśli w tym czasie zabije go ktoś z naszej drużyny, to Phantom dostaje dodatkowe punkty.
    • Heightened Senses - emituje sygnał dźwiękowy, jeżeli przeciwnik jest w pobliżu.
    • Rearguard - tarcza, która chroni plecy snajpera - w momencie, gdy jest aktywna jakiekolwiek ataki działają jedynie od przodu naszej postaci.

Synaptic


CoD: IW Combat Rig - SynapticZdalnie sterowany dron klasy C6 - zoptymalizowany do szybkiej walki na krótki dystans. Idealny dla graczy, którzy cenią sobie rozgrywkę bezpośrednią oraz lubią posługiwać się pistoletami maszynowymi.

  • Ładunek (Payload)
    • Equalizer - podwójna, zintegrowana broń maszynowa, zaprojektowania w ten sposób, by wywierać presję w potyczkach na niewielkim dystansie za pomocą ognia zaporowego.
    • Reaper - niezwykle efektywny w walce wręcz.
    • Rewind - przywraca pozycję gracza sprzed kilku sekund, odbudowując tym samym do pierwotnej wartości poziom zdrowia i amunicji.
  • Cechy (Traits)
    • Combat Burst - po każdym zabójstwie gracz uzyskuje bonus zwiększający szybkość poruszania się.
    • Rushdown - szybsze ładowania plecaka odrzutowego. Dodatkowo wspomniany plecak rani przeciwników znajdujących się w jego zasięgu.
    • Propulsion - praktycznie natychmiastowy unik poziomy w dowolnym kierunku.

Edycje Gry Call of Duty: Infinite Warfare

Oprócz standardowej edycji gry Call of Duty: Infinite Warfare dostępnej w PlayStation Store w cenie 289 zł, koncern Activision Blizzard przygotował dwie dodatkowe edycje różniące się pod względem zawartości i oczywiście ceny:

Call of Duty: Infinite Warfare Legacy Edition

Edycja Legacy dostępna jest w sklepie PlayStation Store w cenie 379 złotych i zawiera:
  • grę Call of Duty: Infinite Warfare
  • grę Call of Duty: Modern Warfare Remastered - obecnie niemożliwą do kupienia osobno
  • bonusową mapę do trybu multiplayer - Terminal
  • kod umożliwiający udział w zamkniętych beta testach trybu multiplayer - tylko dla zamówień przedpremierowych

Call of Duty: Infinite Warfare Digital Deluxe Edition

Edycja Digital Deluxe dostępna jest w sklepie PlayStation Store w cenie 459 złotych i zawiera:
  • grę Call of Duty: Infinite Warfare
  • grę Call of Duty: Modern Warfare Remastered
  • bonusową mapę do trybu multiplayer - Terminal
  • kod umożliwiający udział w zamkniętych beta testach trybu multiplayer - tylko dla zamówień przedpremierowych
  • przepustkę sezonową (season pass) do gry Call of Duty: Infinite Warfare

Proces Produkcji

W 2014 roku Activision Blizzard ogłosił, że wszystkie gry z serii Call of Duty zostają objęte trzyletnim cyklem produkcyjnym, dzięki czemu studia Infinity Ward, Sledgehammer Games oraz Treyarch będą mogły wypuszczać naprzemiennie nową część cyklu każdego roku. Call of Duty: Infinite Warfare jest ostatnią grą pierwszego cyklu i zarazem pierwszą grą, którą studio Infinity Ward wyprodukowało od momentu 2013 roku, kiedy to na rynku zadebiutowała gra Call of Duty: Ghosts.

Chcę, żeby ludzie zagrali w naszą nową grę i powiedzieli: 'Wow, nie wiedziałem, że [Call of Duty] zmieniło się tak bardzo od premiery Call of Duty 4: Modern Warfare.'Jacob Minkoff, dyrektor projektu w studiu Infinity Ward

Zgodnie z informacjami prasowymi studia dodatkowy czas pozwolił nie tylko na adaptację sporej ilości treści, ale też pozwolił scenarzystom studia na skupienie się na linii fabularnej ich najnowszej produkcji. Odległa przyszłość oraz przestrzeń kosmiczna, jako setting aktualnej gry, została wybrana ze względu na możliwość implementacji nowych mechanik oraz zupełnie nowych środowisk, które mogą zostać przedstawione graczom. W trakcie procesu produkcji wiele elementów gry było szeroko omawianych wraz z ekspertami z zakresu militariów.

Studio deweloperskie Infinity Ward ma nadzieje, że Call of Duty: Infinite Warfare będzie pierwszą odsłoną nowej pod serii Infinite Warfare.

Gra Infinite Warfare została oficjalnie potwierdzona przez Activision w momencie, gdy koncern ogłosił, że nie będzie samodzielnie brał udziału w targach elektronicznej rozrywki E3 2016 - zamiast tego produkty należące do firmy zostaną zaprezentowane przez ich partnera, koncern Sony Interactive Entertainment. Dział PR koncernu Activision opublikował krótki teaser zatytułowany 'Know Your Enemy', dodatkowo studio Treyarch zmieniło zakończenie meczów na mapie Nuk3town w grze Call of Duty: Black Ops III, prezentując gigantyczny statek powietrzny.

26 kwietnia 2016 roku gra jako produkt została opublikowana na PlayStation Store, a sam zwiastun premierowy został nieoficjalnie ujawniony poprzez Hulu.

W maju 2016 roku opublikowany został oficjalny zwiastun zapowiadający grę - wydarzenie miało to miejsce tydzień po tym, jak koncern Activision zastrzegł prawo do marki Infinite Warfare. Zwiastun został zaprezentowany za pośrednictwem serwisu Twitch. Pierwszy, publicznie zaprezentowany fragment rozgrywki, został udostępniony w trakcie konferencji koncernu Sony na targach elektronicznej rozrywki E3 2016.

W 21 lipca 2016 roku na konwencie Comic-Con 2016 koncern Activision zaprezentował fragment rozgrywki z kampanii fabularnej - Black Sky. Na tej samej imprezie ogłoszono, że mapa Terminal (odświeżona wersja mapy z Modern Warfare 2) zostanie udostępniona za darmo dla wszystkich osób składających zamówienia przedpremierowe na Call of Duty: Infinite Warfare.

Jesień zeszłego roku była dla mnie naprawdę ciężkim okresem. Ta pora roku jest najbardziej obfita w premiery wysokobudżetowych gier, a należy pamiętać również o pojawiających się systematycznie promocjach na PlayStation Store. Właśnie tej jesieni doszedłem do wniosku, że praktycznie swobodny dostęp do tylu nowych gier wcale nie jest taki fajny, jak się początkowo może wydawać.

Praktycznie...

Mapy w trybie Multiplayer

Call of Duty: Infinite Warfare - mapa Frost

Frost

Frost - lokacja, jedna z map przygotowanych z myślą o trybie multiplayer w Call of Duty: Infinite Warfare - produkcji autorstwa zespołu ze studia deweloperskiego Infinity Ward. Frost to placówka będąca fabryką badawczą, która umiejscowiona...

Call of Duty: Infinite Warfare - mapa Terminal

Terminal

Terminal - odświeżona wersja mapy przygotowanej z myślą o rozgrywkach wieloosobowych pierwotnie w grze Call of Duty: Modern Warfare 2. Nowa odsłona lokacji została stworzona przez studio Infinity Ward z myślą o ich najnowszej produkcji,...

Call of Duty: Infinite Warfare - mapa Frontier

Frontier

Frontier - jedna ze startowych (dostępnych w momencie premiery) map przygotowanych z myślą o trybie multiplayer w grze Call of Duty: Infinite Warfare (najnowsza odsłona jednej z najpopularniejszych serii strzelanin autorstwa studia deweloperskiego...

Call of Duty: Infinite Warfare - mapa Breakout

Breakout

Breakout - lokacja, jedna z map przygotowanych na potrzeby rozgrywek multiplayer w grze Call of Duty Infinite Warfare. Breakout, w przeciwieństwie do pozostałych, znanych do tej pory map przygotowanych przez zespół deweloperów z amerykańskiego...

Deweloperzy

Jacob Minkoff

Jacob Minkoff

Jacob Minkoff - dyrektor działu projektowego w studiu deweloperskim Infinity Ward w Los Angeles (Kalifornia, USA). Jacob ukończył studia School of Visual Arts w Nowym Jorku, na których kształcił się w kierunku reżyserii oraz efektów specjalnych wykorzystywanych na potrzeby kinematografii.

Forum Dyskusyjne

Brak wątków na forum.

Materiały Video

Halloween Trailer

The Beast from Beyond Trailer

5/2 Quartermaster Update Trailer

3/28 Quartermaster Update, X-EON Trailer

2/28 Quartermaster Update

1/10 Quartermaster Update Trailer

Sabotage DLC Pack Preview Trailer

Free Trial Event Announcement Trailer

Call of Duty: Infinite Warfare – 12/6 Quartermaster Update Trailer

Legacy Edition Trailer

Post-Launch Traile

:60

“Screw It, Let's Go To Space"

Terminal Bonus Map Trailer

Gameplay Launch Trailer

Weapon Crafting Trailer

Combat Rig Overview Trailer

Multiplayer Beta Trailer

Call of Duty: Infinite Warfare – Story Trailer

Multiplayer Overview

Multiplayer Reveal Trailer

Zombies in Spaceland Trailer

'Ship Assault' Gameplay Trailer

Reveal Trailer

Inne gry na PS4

Call of Duty: Infinite Warfare - okładka
  • 18+
  • Przekleństwa
  • Przemoc
  • Online
Strony Internetowe
Call of Duty: Infinite Warfare | PS4 - Data Premiery
PL 2016-11-04
UK 2016-11-04
US 2016-11-04