Generalnie czynne mamy zawsze. Rejestracja

Patrice Desilets

Patrice Desilets

Patrice Désilets (urodzony 9 maja 1974 roku) - pracownik studia deweloperskiego Ubisoft Montreal, kanadyjski projektant gier video znany przede wszystkim ze stworzenia serii Assassin's Creed. Patrice pracował jako dyrektor kreatywny nad pierwszą częścią Assassin's Creed, bezpośrednim sequelem - Assassin's Creed II oraz Assassin's Creed: Brotherhood. W roli reżysera pracował również nad grą, która studiu Ubisoft Montreal przyniosła upragnioną sławę, plasując ten zespół tym samym w czołówce firm deweloperskich - Prince of Persia: The Sands of Time.

Biografia

Patrice Désilets urodził się w w 1974 roku w Saint-Jean-sur-Richelieu (Quebec). Jest synem Jacquesa Désilets, matematyka i dyrektora CEGEP (Collège d'enseignement général et professionnel) - kolegium w prowincji Quebec oraz Luce de Bellefeuille - dyrektora generalnego ośrodka specjalizującego się w organizacji procesów międzynarodowych adopcji.

Patrice Désilets studiował film i literaturę na uniwersytecie w Montrealu, co przełożyło się później na bezpośredni wpływ na kształt takich gier, jak Assassin's Creed, czy też sequel tego tytułu wydany w 2009 roku - Assassin's Creed II. Wśród innych gier, przy których Patrice miał przyjemność pracować na pewno warto wspomnieć Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield, Prince of Persia: The Sands of Time, Disney's Donald Duck: Goin' Quackers oraz Hype: The Time Quest.