Generalnie czynne mamy zawsze. Rejestracja

Markus Detroit: Become Human

Markus - postać fikcyjna, trzecia z grywalnych postaci występujących w grze Detroit: Become Human - interaktywnym dramacie i jednocześnie przygodowej grze akcji, tworzonej ekskluzywnie z myślą o konsoli PlayStation 4 przez francuskie, założone w 1997 roku w Paryżu, studio deweloperskie Quantic Dream.

Geneza Postaci

David Cage - pomysłodawca, reżyser i scenarzysta gry Detroit: Become Human opisuje postać Markusa, jako zaawansowanego technicznie androida, który uciekł swojemu właścicielowi i dołączył do małej grupy 'dewiantów' (część androidów charakteryzujących się dziwnym z punktu widzenia ludzi zachowaniem, przejawiających oznaki samoświadomości - określanej przez ludzkość często mianem dysfunkcji) ukrywających się w podziemiach miasta Detroit. Zagubieni i zdyskredytowani, będą próbowali przekonać ludzkość, że są czymś więcej, niż tylko maszynami z defektem - że żyją.

Markus po raz pierwszy zaprezentowany został na materiale filmowym w trakcie konferencji Sony Interactive Entertainment na targach elektronicznej rozrywki E3 2017 - przedstawiony wówczas materiał prezentował jedną z misji, w której uczestniczy wspomniany bohater.

W rolę Markusa wciela się Jesse Williams - amerykański aktor i model.

Markus