Generalnie czynne mamy zawsze. Rejestracja

Kurt Margenau

Kurt Margenau

Kurt Margenau - projektant gier video, z branżą związany od 2007 roku. Obecnie pracownik i czołowy projektant w zespole niezwykle utalentowanego studia Naughty Dog - firmy odpowiedzialnej za takie serie, jak Uncharted, czy też The Last of Us. Kurt Margenau swoją karierę rozpoczął w 2007 roku, kiedy to jako stażysta w studiu deweloperskim EA Tiburon zajmował się produkcją niezbyt skomplikowanych gier w technologii Flash.

W tym samym roku dołączył do zespołu Red Fly Studio, gdzie pełnił rolę programisty skryptów wzbogacających mechanikę rozgrywki - w tym czasie biorąc udział w tworzeniu gry Mushroom Men: The Spore Wars (2008).

Od 2008 roku związany z zespołem Naughty Dog, gdzie zatrudniony wówczas został na stanowisku projektanta. Pierwszym tytułem, przy którym Kurt miał przyjemność pracować była druga odsłona Uncharted - Uncharted 2: Among Thieves (2009), następnie biorąc udział w tworzeniu Ghostbusters: The Video Game (2009) i Uncharted 3: Drake's Deception (2011).

Po skończeniu prac nad pierwszymi trzema częściami tej popularnej serii przygodowych gier akcji Kurt Margenau pełnił rolę dodatkowego projektanta, pracując nad The Last of Us (2013) oraz The Last of Us: Left Behind (2014). Nabrane przez te lata doświadczenie było w pełni wystarczające, by przy produkcji Uncharted 4: A Thief's End (2016) pełnił on rolę jednego z głównych architektów gry.