Generalnie czynne mamy zawsze. Rejestracja

Keiji Inafune

Keiji Inafune

Keiji Inafune (稲船 敬二) - urodzony 8 maja 1965 roku - japoński producent gier video oraz ilustrator. Swoją karierę rozpoczął w branży elektronicznej rozrywki rozpoczął w drugiej połowi lat osiemdziesiątych, zatrudniając się w koncernie Capcom na stanowisku artysty i ilustratora. Pierwszą grą, nad którą miał przyjemność pracować była oryginalna odsłona serii Street Fighter z 1987 roku.

Następnie, jako artysta, brał udział w pracach nad serią Mega Mana w czasie ery NES i Super NES. Dla gry Mega Man X stworzył i zaprojektował postać Zero. Po odejściu wieloletniego producenta serii, Tokuro Fujiwara, Keiji objął wspomniane stanowisko, po raz pierwszy zaczynając pracę jako główny producent cyklu w 1996 roku przy okazji Mega Man 8. Dodatkowo na tej pozycji pracował również przy Mega Man X4, X5, trzech grach z serii Mega Man Legends, serii Mega Man Zero oraz Mega Man Battle Network.

Keiji Inafune był również producentem Lost Planet, Dead Rising oraz Onimusha. W 2006 roku został awansowany na zarządzającego działem R&D (Research & Development - badania i rozwój) oraz szefa zespołu produkcyjnego koncernu Capcom.

Po opuszczeniu Capcom w 2010 roku, Keiji Inafune założył swoje własne firmy deweloperskie - Comcept, Intercept oraz DiNG. Studio Intercept pracowało nad gra Kaio: King of Pirates, jaka zapowiedziana została w 2011 roku i anulowana w 2015. Zespół Comcept zajął się pracami nad Mighty No. 9, Soul Sacrifice, Red Ash: The Indelible Legend oraz ReCore - w 2017 roku firma została wykupiona i stała się częścią Level-5.