Generalnie czynne mamy zawsze. Rejestracja

Jacob Minkoff

Jacob Minkoff

Jacob Minkoff - dyrektor działu projektowego w studiu deweloperskim Infinity Ward w Los Angeles (Kalifornia, USA). Jacob ukończył studia School of Visual Arts w Nowym Jorku, na których kształcił się w kierunku reżyserii oraz efektów specjalnych wykorzystywanych na potrzeby kinematografii.

Jacob Minkoff był jednym z trzech osób odpowiedzialnych za założenie studia Blue Omega Entertainment, w którym pracował przez 5 lat, jako czołowy projektant nad multiplaformową grą wykonaną w Unreal Engine - Damnation. Trwało to do momentu, kiedy to wspomniane studio zostało zamknięte w 2009 roku.

Po odejściu z Blue Omega, Jacob dołączył do studia Naughty Dog, gdzie pracował nad zaprojektowaniem dwóch najlepiej ocenianych przez krytyków poziomów w grze Uncharted 2: Among Thieves (Pociąg oraz Konwój). Przy produkcji trzeciej części gry pracował już, jako czołowy projektant - to samo stanowisko obejmował przy The Last of Us oraz dodatku The Last of Us: Left Behind.

W czerwcu 2014 roku Jacob Minkoff dołączył do studia Infinity Ward obejmując stanowisko dyrektora działu projektowego serii Call of Duty.