Generalnie czynne mamy zawsze. Rejestracja

Dominic Matthews

Dominic Matthews

Dominic Matthews - producent wykonawczy, były pracownik zespołu deweloperskiego japońskiego koncernu Capcom, od kilku lat zatrudniony w brytyjskim (Cambridge, Wielka Brytania) studiu Ninja Theory, w którym miał przyjemność brać udział w pracach nad Dexed (PlayStation VR), a obecnie zaangażowany jest na stanowisku głównego producenta w pracach nad grą Hellblade: Senua's Sacrifice.

Kariera

Dominic Matthews swoją karierę w branży elektronicznej rozrywki rozpoczął w 2007 roku, kiedy to dołączył do Capcom Entertainment Europe, Ltd. obejmują stanowisko menadżera marketingu oraz działu PR (public relations). Po roku awansował na stanowisko menadżera produktu na rynek europejski. Z firmy odszedł w 2010 roku, dostając propozycję od studia Ninja Theory.

Pracę w tym zespole Dominic rozpoczął we wrześniu 2010 roku, początkowo na stanowisku menadżera produktu - odpowiedzialny był za strategię, marketing, dział PR, kontakty biznesowe oraz zarządzanie zespołem przygotowującym aplikacje mobilne.

W 2014 roku objął stanowisko menadżera do spraw rozwoju produktu - brał aktywny udział w przeniesieniu firmy w rejony niezależnego wydawcy, był odpowiedzialny za zewnętrzne finansowanie oraz zajął stanowisko głównego producenta Hellblade.