Generalnie czynne mamy zawsze. Rejestracja

Dana Jan

Dana Jan

Dana Jan - reżyser, dyrektor kreatywny i projektowy z branżą elektronicznej rozrywki związany od 2004 roku, kiedy to miał okazję brać udział przy projektowaniu wyglądu miast i lochów w jednej z najsłynniejszych produkcji studia deweloperskiego Blizzard Entertainment - World of Warcraft.

Swój największy prowadzony dotychczas projekt w historii swojej kariery Dana Jan zawdzięcza pracy dla studia deweloperskiego Ready at Dawn, w którym piastował stanowisko jednego z dwóch głównych reżyserów (wraz z Ru Weerasuriya) flagowej produkcji tego zespołu - tytułu ekskluzywnego dla PlayStation 4 - The Order: 1886.

Zanim jednak do tego doszło pracował on między innymi nad takimi grami, jak God of War: Chains of Olympus (2008) - przy której piastował stanowisko głównego projektanta poziomów, czy też God of War: Ghost of Sparta (2010), gdzie obejmował stanowisko reżysera artystycznego.